BLOG KOLEJ16 & BLOG ADDCHOCS :) - sayidahnapisahdotcom BLOG KOLEJ16 & BLOG ADDCHOCS :)
LightBlog

BLOG KOLEJ16 & BLOG ADDCHOCS :)

Salam semua! Bismillahhh..

Harini nak le promote sikit dua blog ni.

Sebab nak promote?

Suka hati lah. Hahaha.

Blog yang pertama ialah.. Jeng jeng*bunyi gendang,bkn gegendang telinga ye*

Blog kolej saya!! *click sini*

Saya duk kolej 16 kat UPM, Serdang.. Mai la tengok. Blog ni baru je ditubuhkan sempena intake2 baru nanti nak masuk. *Wahhhh dah jadi senior saya. Ngeh3.*
Blog ni nak beritahu apa yang kena pakai time orientasi nanti, macam mana keadaan bilik kat kolej 16 nun.. Setakat ni, tu je lahh. Baru lagi kan. Hehe. Awak-awak jugak boleh tgk bakal fasi untuk orientasi kat bahagian tepi blog tu. Comel2 dan hensem2 gitu. Hhehe. 

Blog kedua .. Dan terakhir....Jeng jengg*bunyi mercun api*

Blog jual coklat kepunyaan ibu kawan saya!! *click sini*

Siapa kawan saya itu? Jengg jeng*bunyi tv meletup,kebabomm*

Terpaksa dirahsiakan namanya atas sbb2 yg tertentu. Hehehe..

Best tau blog ni. Pi la usha2. Macam2 adaaa~ Macam2 bentuk coklat ada dijual. Paling murah rm1 je. Murah kan? kan? Paling mahall pun RM50 lebih cenggitu. 





Ada persoalan?

Nak lebih terperinci maklumatnya??

Singgah lah sendiri di blog2 ini.

Hehehe.. Tak menyesal punyee. :)

Thats all. Selamat malam semua! Jangan lupa niat and sahur.

Wassalam :)

Post a Comment

2 Comments

  1. kawan awak yg mane tu....? jeng jeng jeng...kebabom mercun bunyi...."pop" "pop"...hahaha....

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p