MOGA BERBAHAGIA CIKGU! - sayidahnapisahdotcom MOGA BERBAHAGIA CIKGU!
LightBlog

MOGA BERBAHAGIA CIKGU!

Salam semua! Bismillahhh..

Petang tadi.. Dapat la satu surat ni..

Jeng jeng jeng. Apakah? 

Surat cintakah? Surat result kah? Hehe

Tengok nama kat surat tu.. SAYYIDAH NAPISAH BT MAR RAMLI.

Haihh ni yang den tak berkenan ni kalau ada orang salah tulis nama den. Haha. Sayidah taw. Bukan sayyidah. Hehhe. Tidak mengapa lah. Dimaafkan. Tak sengaja letuuww~ :p

Okay tengok dulu alamat. Okayy semua betul. Ejaan semua betul. 4baris kesemuanya. Wahhh lawa jugak eh alamat rumah aku ni. Haha.

Okayy baca bismillah dulu. Pusing surat tu ke belakang. Wahh digam gitu. Ponek den nak bukak. Haha. 

Okayy dah bukak ye semua. Jeng jenggg jenggg

Suratttt....












Siapa nak kahwin ni? Bukan saya ye. Lambat lagi saya nak kahwin nya. Hehe.

Ini ialah kad kahwin bekas cikgu praktikal BM saya time sekolah menengah( berjantina lelaki ye). Beliau juga merangkap anak saudara kepada cikgu BM kelas saya yang betul2 ( berjantina perempuan ye). Namanya yang Ayie tu. Haaa tu nama famous. Nma sbnrnya Fitri. Hhehe.

Ehem2. Nak buat ucapan sikit kat cikgu. Cikgu baca ye..

First2 sekali minta maaf cikgu tak dapat nak hadir majlis perkahwinan cikgu tu. Yela jauhh tuuu. Kelantan nunn. Memang saya yakin 200% abi saya tak kasi pergi punye. Saya rasa cikgu pun tahu mcm mana perangai abi saya tu. Hehe. Terima kasih sbb tak lupa hantar kad kahwin cikgu kat saya. Terharu sangat. *sobsob* Haha. And sanggup share cerita serba sedikit pasal belakang tabir haritu kat saya. *cikgu faham kan?*

Apa2pun.. 
*tadah tangan*
Saya doakan semoga semuanya berjalan lancar :: Sekarang-sebelum kahwin, nanti-smsa akad nikah&mjlis sanding dan akan datang-slps majlis. Semoga cikgu berbahagia dengan pasangan cikgu hingga ke akhir hayat, dunia dan akhirat. Semoga cikgu dapat melaksanakan tanggungjawab yang cikgu dan bakal isteri cikgu akan pikul nanti dengan baik. 
Aminnnn...

Btw, cikgu dah nak kahwin dah. Mesti nervous gila kan? Nanti akad tu sekali je taw cikgu. Hehehe.amin..

THE END.

Thats all. Jangan lupa niat puasa. Sahur :)

Wassalam :)

Post a Comment

3 Comments

  1. wahhh dpt undngn kawen dri cikgu... hehehe... sy pn nk doakan cikgu awak 2 bahagia selamanya...aminnn

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p